Iphone 5

Herre Jösses säger jag bara. Liksom typ såhääär stort har de gjort utav att den nya iphonen kommit. Jag såg en video om den just precis och liksom hallå eller? De pratar om den som att de har uppfunnit en sak som kommer att rädda världen. De ser på iPhonen som en livskamrat- nästan en själsfrände. Herre jösses det är en telefon för 17 gubbar!  Jag tänker minnas denna dag om si sådär 30 år- då har säkert en ny: *Pear 349* kommit som typ transporterar en till Mars. Då ska jag se tillbaka och skratta åt alla gubbar som trodde att de hade tillverkat det bästa en människa skulle behöva för att överleva. Herre jösses! 

http://www.apple.com/se/iphone/#video

Kommentarer
Postat av: Denise

Men gud! Alltså jag känner att jag blir helt upprörd.
Jag har sett en liknande film. Skilnaden är att den handlar om att rädda jorden och allt liv på jorden. Samma musik, och jäkligt berörande film (den andra alltså)
Men detta gör mig lite illamående! Helt sjukt hur mycket folk anstränger sig för att telefonerna tar över våra liv. och hur mycket det funkar...
USCH!

2012-09-15 @ 20:27:26
URL: http://Stuckinmydream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu