Glad Påsk osv

Happ här sitter jag och käkar äpple...
I torsdags var det några tjejer hemma hos mig och grillade. Helskön kväll. Min kamera blev tagen hela tiden så hittade en hel del galna kort dagen efter. Det var också någon som tyckte om drickan, så mycket så denna någon fastnade i flaskan med tungan. Med denna någon vill jag helst hålla anonym men den börjar på E och slutar på rika (host).
Dagen efter så snöade det, lite sådär lagom i april och på min brors födelsedag.
Igår var jag hemma hos Sanna och vad vi gjorde där kommer jag knappt ihåg men det var också en lyckad kväll. Idag kanske det bär av till Skövde för att se den nya american pie filmen.
Ikväll kommer Elin hem!

Alla ostbågar tog på något sätt slut väldigt fort.





Ellinor, Sanna, Ida och Denise

Madde och Denise

Dagen efter.


Kommentarer
Postat av: Denise

haha! älskar att det ligger en halv hamburgare kvar xD

ser btw ut som att madde fotar mig, så är inte fallet. så du vet liksom ;D

2012-04-09 @ 00:28:14
URL: http://secondsoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu