I found my place

And I'm back on track! Kom hem igårkväll från en helt uuunderbar vecka på Teneriffa, ville verkligen inte åka därifrån!
Har haft det hur bra som helst, och veckan har varit helt perfekt förutom en kväll med spring fram och tillbaka på Playa de las Americas shoppinggator, och en morgon med taxiresa till polisstationen. Annars har det varit kanon, och jag är helt förälskad i det stället!!

Har sååå många bilder jag vill visa, men blogg.se låter mig inte göra det, så jag får välja ut några istället:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu