Yeah!

Haft en gryym helg!

Lördag: Oden cup hela långa dagen, tyvärr ingen placering men who cares? För på kvällen var det Quattro-VM! Det var askul. Slutade på delad tionde plats. 10 bäst i världen liksom, stentufft ju. Söndag spelade jag dubbel med Ebba och slutade på tredje plats. Vi mötte ett lag som var lite weird. Jag mötte den ena tjejen och Ebba dömde. Men den andra tjejen i motståndarlaget satt inne i hagen och var lite sådär lagom ivägen. Så tillslut bad jag henne att flytta på sig och då ställde hon sig utanför och började sjunga istället, alltså seriöst- hon ställde sig o sjöng! Jag bah: Woot? Men vi vann såklart över dem. Mohahha! Hrm hrm okej jag har ingen aning om vad jag skriver, sorry sorry. Igår (eller om det blir idag) lade jag mig vid 03.00 hemma hos Julia efter en lång Glee-kväll/natt. Idag fick jag en såndär grym kick man kan få ibland och cyklade 1 mil, 100 situps, 50 armhävningar, massa tyngder och avslutade det hela med en springtur. Lite nöjd nu.

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu