Första mobil-bloggande

Fast det är inte så kul det jag tänkte berätta.. Jag hade vart ute en sväng och var påväg hem. Precis när jag kommer till min gata märker jag ett riktigt stort, asså jävligt stort rökmoln uppifrån berget. Jag och Elin går dit och märker hur det verkligen storbrinner ( kan man säga så?) och det var verkligen helt sjukt! Minst 3 brandbilar, ambulanser och poliser överallt! Till slut var vi ju tvungna att gå hem men tror nästan att det kommer ta hela natten att släcka alltså! Vi såg en liten tant på en bår men hon verkade "bara" vara i chocktillstånd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu