OH NO THE SCHOOL STARTS TOMORROW!!

Ha! Not for me suckers!!
Nej för mig är det ju jättelångt dit, hela 2 dagar! 
Jag har fått en iphone, på tal om lingongrova. Det var en mening som jag aldrig trodde att jag skulle få uttala. Hur ska det här gå egentligen? Jag får typ klistra fast den på handen, så kanske den håller sig oskadad.
Den sensaste tiden av sommaren har jag haft fullt upp med att leka målare med Elin. Tjänat lite extra pengar till onödigheter. 

Nej vaddå stora byxor? Jag fick låna min styvpappas, cirka XXL i storlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu