Tjenis Penis bloggen!

Jag ville bara ta och skriva av mig lite och vad passar väl inte bättre in att göra det än bloggen?
Jag vet så många som skriver om det här med utseendefixering och sån skit. Jag ville också säga något där.
Jag går i en klass där det är mycket smink, parfym och hårspray var 3 sekund. Verkligen. Om dem tycker om att ha det på det sättet så ska de ju fortsätta med det absolut! Men småsyskon och yngre ser upp till de här människorna och de är deras såkallade "idoler". Jag var hemma hos en vän härom helgen och pratade med hennes 8 åriga lillebror och jag kunde knappt tro vad jag hörde men han sa att han tyckte han var ful! Seriöst 8 år! Jag vet inte vad jag ska göra alltså! När man är i den åldern ska man springa runt och leka kurragömma och slåss om den sista glasspinnen i frysen. Inte gå runt och oroa sig för om man har ful frisyr eller vad det nu kan vara. Man ska få vara barn när man är det, liksom vi vet ju inte om vi får vara barn något mer i något annat liv. Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med det här men snälla var dig själv när du vill, var du vill och hur du vill. (Hah det är konstigt hur bloggsugen jag blir när jag egentligen borde plugga till prov.)

You're fucking perfect!

Kommentarer
Postat av: Denise

sjukt bra sagt fina vän! :)

2012-03-04 @ 19:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu