God kväll!

Hello there!
Såg att Erika hade tagit sig äran att skriva det allra första inlägget, så jag tänkte inte vara sämre!
Nu sitter antagligen hon på bion och skrattar till Stig-Helmer, och jag har suttit och trixat och fixat med våran grymt snygga header en stund nu, och nu får den faktiskt duga så länge.

Nä, nu ska jag börja dra mig mot soffan, bara 14 minuter kvar tills premiären av Gladiatorerna börjar! Jag och Erika funderade på att vara med, men hon umgås ju med Stig-Helmer istället.. Kanske lika bra att skippa det, så dom andra får en chans liksom.



10 minuter kvar nu, shit franska äpplen!

Ha en bra lördagskväll, för det ska jag ha med mina beffar.

9 minuter nu, herregud vad jag pratar... see you later, gladiator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu