It´s Friday!

Heeej allihopa! Sorry sorry för att det har vart dåligt med uplägg! men jag och Elin har vart två sjuklingar och legat i sängen och haft allmänt tråkigt... Men nu så kom det en förklaring där iallafall. Idag efter skolan drog vi två ner på stan och shoppa loss! Ja, vi köpte en födelsedagspresent, en värmespray och 2 klubbor. Tillsammans men vi hade superskoj iallafall! Det var ju sällskapet som räknades! Nu måste jag sova för att imorogn ska jag göra ett nytt försök med det här att shoppa, med lilla pappsen. Måste seriöst bli bättre på det här med bilder men min egna dator är på verkstan men snart så! Byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu