Nybörjare

Okej hallå hela bunten!


inlägget nedanför var mitt första som inkluderade bilder. Så det blev inte så mycket text. Men den kommer nu istället. De här bilderna är 2 av många som vi tog när vi var på "jul på Liseberg". Vi blev nästan filmstjärnor! Japp vi satt i publiken typ längst bak till vänster på programmet " JulLotta på Liseberg": Så nu är vi kändisar. Autografer skickas på beställning. Det här var en grymt bra dag med min kära väninna Elin Ekholm! Vi spelade bara bort 70000 på godishjul men det hör ju till! Vi vann ju också såklart! Jag vann en *stjärnvinst* på 2 kilo Twister! och Elin vann jag vet inte hur många juleskum! Så helt lyckad dag helt enkelt!


 Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu