Veckans superviktiga visdom

Igår hade vi en sån där lagom chill dag med en håltimma på 2 timmar, så det blir väl 2 håltimmar då.. men ja iallafall. Jag och min supervän Mynta spankulerade iväg till stan och köpte varsin varm choklad på lilla blå. Den var bara underbar! Men det var inte det jag skulle skriva om. Nej det var såhär att jag har hört att man ska byta mascara varje månad... Jag ligger en sådär 4 månader efter eller nått känns det som. Så jag passade på att kila in på Lindex och uppgradera mig med en ny, En sån där " åh köp den här! Det är massa bra för dina ögon!" eller ja ni förstår hoppas jag. Iallafall så var den vattenfast och det tyckte jag passa bra så man slipper komma till skolan som värsta star trek monstret. Men nu här på kvällen när jag skulle ta bort mitt fina bra för ögonen sminkimojjs så gick inte det så bra, men då googla jag och såg att man skulle använda Olivolja! Det kanske hela världen visste om, men det är iallafall något nytt för mej. Så det får bli veckans visdom. Tack o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu