Back on Track!

Idag packade jag och Elin väskan för hemfärd från Hunnebostrand. Så roligt vi har haft det! Ska tillbaka om cirka 2 veckor och då packar vi ner Ebba också. 
Vi har tagit minst 700 bilder, minst! Sitter nu och bläddrar igenom alla, som jag sedan tänkte ladda upp här. Men jag tyckte att man kunde få se *bakom scenerna* eller något dylikt innan. För det blev ett antal fail-bilder också kan jag lova. Jag har minst 10 stycken där jag drar upp byxorna..
Bild 3: Erik fick syn på denna fina kulle upp i från berget vi va på. Vackert värre..
Får se om det kommer lite mer seriösa bilder imorgon! 
Nu blir det James Bond med mamma och syster.
Här kommer en låt också som har följt oss hela resan. Vi har gått runt som värsta coolingarna på gatorna och kunnat en mening av hela låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu