fucking fu

Varför liksom blir inget som jag vill? Nu ska ni få se ett riktigt fult ord som beskriver mina känslor just för tillfället: bajs. 
What I've Done?!
 

 
Asså jag bara kände mig lite poetisk så var tvungen att dela med mig. Men ibland är det ju läskigt hur en bild kan beskriva ens liv. Shit nu verkar det ju nästan som att jag sitter här och tänker på självmord men så är det inte, promise. Bara lite vanlig tonårsskit. Om det är någon där ute som har en tidsmaskin så feel free att ta kontakt med mig! 
 
bilder: tumbr förutom den med Neil Gaiman har ingen aning om vart den kommer ifrån (men har en känsla av att Neil har skrivit den). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu