Cupcakes

Jag var helt galen inatt och somnade nådonstans runt fyra (damn you facebook). Solen började gå upp..
Så idag har jag sovit länge och vaknade av att kusinen var här och trallade en hemsk visa om och om igen. 
Dagen började nog inte riktigt förän vid 17.00 då jag märkte vad klockan var. Så då tog jag fram vispen och slängde ihop ett par cupcakes för första gången i mitt liv, ganska stolt ändå..
Imorgon fortsätter lovet med att jag drar till Varberg med Underbara vänner! 
Shit insåg att jag kommer vara utan internet i 4 dagar.. Kanske inte låter mycket men det är mer än vad man anar. Får se om jag överlever.. Men tar med kameran så kommer nog ha fullt upp ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu