RUN Forrest RUN

Shit vilken dag! Vaknade runt 12 någon gång och kom ner till en härlig frukost bestående av jordgubbar! Härligt härligt! Sedan vid 17 träffade jag Elin som jag inte träffat på år känns det som, i alla fall 3 veckor. Vi traskade upp till berget för en springtur men det blev ett riktigt äventyr. Eftersom vi inte träffats på ett tag gick munnen som en.. ångvält? Så vi märkte aldrig att vi inte sprang utan vi  gick på där i vildmarken utan att veta vart vi var. Plötslig märker jag att vi är tillbaka där vi började. 
Vi såg afrikanska spermier (aka grodyngel) i sjön också, så blev inget bad. På väg ner för berget lät konversationen ungefär såhä: blablablablaofta?!blablaellerhur!blabla "jag tvärstannar"... är det där en orm?..................AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! 
meeeeeeeen vi överlevde!
 
Tänkte börja med en sån där "dagen/veckans låt" och vilken vore inte bättre att börja med än den jag blev tillägnad idag av den bästa Tove?  Fucking best song ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu