Så var det nu det här med Justin..

Asså nu ska ju Justin Bieber komma till Sverige för alla er som missat denna lilla nyhet.
Jag förstår mig bara inte på alla haters. Liksom de har aldrig träffat honom (antar jag?) och skriver sådana hemska saker om honom, redigerar bilder så att han ser död ut och kallar folk för hjältar som trakasserar honom, det är ju helt sjukt alltihop! Asså jag är ingen sån där "beliber"tjej som typ: OH MY GOD JUSTIN HAR KLIPPT TÅNAGLARNA! Jag svimmar inte för att han har släppt en ny singel, jag har inte köpt någon biljett till hans konsert och jag lyssnar faktiskt inte alls på hans musik. Men jag tycker lite synd om killen. Typ halva världen skulle döda för att se honom, andra halvan anser sig vilja döda honom för att han är så bögig? Liksom va fan? Jag slår vad om att ifall de här coolingarna som hatar Justin Bieber över allt annat skulle bli helt stumma om de fick träffa honom i verkligheten. För han är stor Justin, om man bara går in på google- bilder och skriver ett J så är det hans namn som kommer upp på de två översta alternativen samma sak på Youtube. Han är ju väldigt schysst mot fansen läser man också, han bröt foten eller något på scenen men fortsatte ändå att sjunga klart låten, han skänker pengar till välgörenhet osv.. Visst han kanske bara gör det för bra media, men vad spelar det för roll det är ju så grymt av honom att göra det i vilket fall.Jag vet inte riktigt varför jag skriver det här inlägget, men det är väl mest för att jag tycker inte man ska döma folk utan att känna dem på riktigt och liksom hallå vad har man för liv egentligen om man lägger ner en massa tid bara för att trakassera och mordhota människor de inte ens känner. Det handlar ju inte bara om Justin, utan det händer ju sånt här varje dag hela tiden för massvis med människor, även de som inte är så kända som han. Det är ju fan folk som tar självmord på grund av de här sjuka grejerna man säger eller skriver till varandra. Fatta vad internet har gjort för människan eller? Förr skickade man flaskpost och brevduva med en skattkarta och massa sånt coolt, nu sitter vi i soffan som en annan potatis och mordhotar folk.. Så det kan gå. Nu känner jag att jag bara babblar på här men nu har jag väl sagt min åsikt i alla fall och jag vet att jag inte kommer förändra världen eller något för att ha gjort detta inlägg men jag hoppas verkligen att haters coolar ner sig lite. Börjar bli lite väl överdrivet nu... 
peace
Bild: tumblr

Kommentarer
Postat av: Denise

Sagt det förut och säger det igen, alla homofober är egentligen homosexuella. Dom vill bara inte acceptera det. Och homosexuallitet är jätteokej för min del! Tycker det är fint. Men jag tycker det är dåligt att jag ska göra det till en dålig sak, och dessutom kalla bieber det, som förmodligen är kanske säker på sin läggning...
Tack o hej! :)
(o bra skrivet av dig! :)

2012-07-07 @ 10:52:03
URL: http://stuckinmydream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu