10 dagar kvar!

Tjabba!
Nu är det bara 10 dagar kvar till skolavslutningen, 3 till studenten och 5 till studentbalen, helgalet!
I torsdags var det spex, jag var ju Hulken! Sjukt kul var hela dagen och kändes så sorgligt normalt dagen efter.
såhär snygga var jag och Mynta: (jag  hade problem med att titta henne i ögonen hela dagen...)


var ju ett tag sedan jag bloggade och jag har säkert hur mycket som helst att berätta bara att jag inte kommer på vad.. 
Imorgon är det Sveriges nationaldag! Grattis till oss! Då ska jag stå i köket och baka massa pajer till brorsans studentfirande! 
I förrgår cyklade jag för fulla muggar i totalt motvind, uppförsbacke och småregn i 10 km (bara för att det låter mer än 1 mil). Ända in till stan! Det hade visst varit konfirmationsfirande på min gata för en kompis. Där kommer jag typ genomsvett, osminkad och allmänt osocial så kommer hon utspringade, som värsta modellen i fixat hår och vit klänning och vill ha en kram. Man själv står där lite halvt efterbliven: eehh aa visst håll för andan och blounda är du snäll!

Kramisar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu