Här kommer alla känslorna på en och samma gång

SÅ JÄKLA SKÖN KÄNSLA ATT ALLA PROV, UPPSATSER, INLÄMNINGAR - ALLT ÄR FÄRDIGT!

Det är typ så jag har tänkt sen jag gick ut ur klassrummet efter NO-provet, allra sista provet på högstadiet, idag. Sån härlig känsla att bara slippa tänka på skolan i ungefär 12 veckor framåt, it's unreal.

Tills jag började kolla igenom bilderna på klassen från klassresan, spexfotot och mer. Det var då jag verkligen kom att tänka på att efter sommaren kommer jag tillbaka till skolan, men varken samma skola eller samma klass. Jag har bara tänkt på hur skönt det ska bli att sluta högstadiet och börja om från början, och träffa nya människor. Har inte tänkt så mycket på hur jäkla mycket jag kommer sakna min underbara klass, och kyrkerör också - faktiskt.

Ni är SÅ BRA








Bilderna kommer från Emmas blogg HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu