I Say JUMP

Idag har jag jobbat hårt med sommarkören för spelningen imorgon!
På vägen hem funderade jag på vad jag skulle göra av resten av dagen, jo det fick jag snart reda på. Sanna smsade och snart var jag, hon och Ellinor ute på stora äventyr i staden.
Vi sjöng allsång på någon gammal lekplats, kollade på småknuttar som spelade fotboll, frös, träffade en gammal lärare från lågstadiet, snackade myyycket, skrattade och sedan kom den där frågan vart man skulle ta vägen. Det slutade med att vi tog fram hårdhandskarna(bokstavligt) och satte upp studsmattan (alldeles själva!) här i trädgården hemma hos mig! Tog ju bara en sådär 3 timmar, nej jag vet inte men vi kom på bästa taktiken när vi var i stort sett klara. Men så stolta vi var efter! 
 
Asså jag vet, det ser asakonstigt ut med olika stora bilder men jag skaaa bättra mig! Vet bara inte riktigt hur..? Men det löser dig säkert på något fenomenalt vis! 
Ha det prima!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu