jo men så att här sitter jag och käkar äpple

fast jag kan inte direkt påpeka att jag är särskilt bra på det, åt nästan upp den där klisterlappen som sitter på. Men men. Idag har jag haft sjukt ont i halsen efter allt skrikandes igår men jag lever! På jobbet var vi på ett ålderdomshem och sjöng för några supersöta små gamlingar som visslade med i låtarna. Väl hemma ringer jag mormor som tycker att jag ska cykla till mamma för att vattna blommorna lite lagom såhär på kvällskvisten, alltså 2x 1 mil blev det totalt. Jag är Wonderwoman! Eller kanske Catwoman, mötte typ 3 katter på vägen i alla uppförsbackar. Mobilen ligger fortfarande i koma och jag tycker det är sååååå tråkigt att vara ute utan någon musik. Det slutade med att jag packade ner hela datan i ryggsäcken och högsta volym på. Like a boss. Jag tror jag var lite lagom underhållande för kossorna också. En 16 årig tjej kommer i 23 km/ h cyklandes mitt på vägen och rullade tummarna med Flo Rida: Good Feeling dunkandes runt mig.
(Bara för att jag kan liksom).
 
Imorgon kör vi på stort i kören och står på stora scenen i stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu