Let's get crazzzy!

Så sjukt galet underbart bra dag det här varit! Vid 11.00 åkte jag med sommarjobbet (sommarkören) till inget mindre än Liseberg! Så grymt bäst var hela resan! Flash mob på Burger King, kramat kaniner, flash mob på Nordstan, glass i stora lass, spelat bort typ 100 spänn, kramat Erik Hassle, allsång på tåget, men det jag är mest stolt över är att jag åkte Balder! Det är helt sjukt! Var ju bara tvungen att köpa kortet de tar på en, ser ut som en gris med lejonman men who cares? Eftersom jag inte haft någon mobil har jag inga bilder, men jag har fått leka modell hela dagen så ska försöka flörta till mig några imorgon. Eller idag blir det väl, klockan är 00.38 och vi kom hem vid 00.00. Shit vad jag är snabb! 
Jorden gungar och jag låter som en rockstjäna när jag pratar men det här är en dag "jag sent kommer glömma"
Godnatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu