Massa prat

Nu tänkte jag att jag inte skulle börja detta inlägg som jag brukar börja, typ "Hej!" eller nåt, utan något annorlunda, men tror ni jag kommer på något vitsigt? Näe.

Iallafall så var det student i fredags, hängde med Erika och Mynta för att kolla på Erikas bror Elias. Tänkte att nu ska jag inte ta några kort, utan filma massa istället, för det tycker jag är roligare att kolla på. Så det gjorde jag, filmade verkligen hur många filmer som helst, och sen när jag kommer hem och ska kolla på alla, så finns det TVÅ kvar! Det var ett sånt där "fml-moment" som man kan få ibland.

Senare åkte vi till Tidaholm för att fira Oscar som tog studenten där, trävligt trävligt.

Annars har det inte hänt sådär överdrivet mycket, har sovit onormalt många timmar i helgen, faktiskt. Sov typ 13 timmar förra natten. Väldigt intressant, och ni bryr er säkert asmycket och ba "OMFG, you're kidding me?! 13 timmar??" ah, jag bara vet det.

Och när jag ändå håller på och berättar intressanta saker, så kan jag säga att jag åt 5 äpplen på typ en halvtimme igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu