Min failade midsommar

Den har ni inte hört förr idag va?
Jo men dagen har ju varit underbar med massivs av jordgubbar och dans runt midsommarstång. Fast nej, haha min midsommar blev ganska fail..  Jag vaknade nog "på fel sida", alltså skulle gärna vilja veta varför man säger så? Det är ju inte direkt så att man vaknar på fel sida av sängen, som om man typ vaknar under den eller något? Men ja skit samma. Sedan satt jag i typ 3 timmar och bara skrev. Alltså om livet eller något. Var ganska skönt att bli av med lite tankar. Så det rekomenderar jag till alla som bär på för mycket och inte vill prata direkt med någon annan. 
Men sedan blev jag hungrig så då stack jag och pappa till ica och införskaffade 2 liter jordgubbar och sedan vidare till farmor och farfar. Där blev det ju näst intill fyllefest när pappa åkt hem igen. Farfar körde diskmaskinen med plasten kvar på medlet, vi ställde gamla äggkartonger på golvet, jag lärde farfar hur han skulle radera alla sms från den dära enda smskontakten som bara ville att han skulle betala massa telefonräkningar, jag cyklade i spöregn för att skaffa smör till en smet, målade påskägg och farfar blev förfärad varför vattenkranen spolade för fullt när han hade satt på den och mycket mer. Gosh vet inte om någon fattar vad jag just skrev men mina farföräldrar är random och sånt hissar vi!
Jo men så att det var ju lite kul för min del då. Ska försöka vakna i sängen imorgon.
fasen! Vågar man gå ut nu vid 00.11 och skaffa blommor att lägga under kudden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu