Dansa! Pausa!

I förrgår ploppade det upp en påminnelse på min mobil: End of Kyrkerör. Sorgligt värre, bilder kommer så fort min kamera laddat upp sig lite. 
Kvällen var bara för unerbart grym! Största avslutningsfesten i Sverige: Sista natten med gänget på skara sommarland.
Jag hade typ såååååååååå kul! Jag dansade, åkte karuseller, åt glass, dansade, spelade bort massvis med pengar (hela 50 spänn!), dansade, flummade sönder totalt, blev uppskrämd om mördande clowner, halvdog efter en otroligt snurrig åktur, dansade, vann en tävling och hade så grymt kul! Sade jag att jag dansade?  
I bussen till och från Skara hade vi allsång med några Gudhem'are så att hela bussen gungade. 

Ska berätta en hemlig hemlighet........... blev lite småkär den kvällen! tihihihiih. 
Tyvärr har jag inga bilder från kvällen men massvis med filmer från när jag åker karuseller och skriker öronen av mig.

Haha jaa, denna bild hittade jag på bästa Denise blogg: http://secondsoflife.blogg.se/
Lite får man väl bjuda på sig själv och se ut att vara något psykisk stört ufo som sitter mitt på gatan utanför Kyrkerör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu