The only time you run out of chances is when you stop taking them

Kan inte få in det in det i skallen men det är faktiskt bara två (2!) dagar kvar tills jag springer ut genom de bruna fula dörrarna på min skola! De dörrarna har jag liksom inte tänkt på tidigare men nu så kanske det är sista chansen för mig att se eller röra dem! Men gud vad är det med mig? Sitter här och typ ger en kärleksförklaring till dörrar?! 
Aja jag kommer sakna tonvis med människor också (you don't say?) men jag vägrar tappa kontakten med en enda av dem. Sedan ska det faktiskt bli riktigt gött att bli av med lite idioter också som bor här i stan. 
I augusti återvänder jag inte till kyrkerör, nej då drar jag till SKARA! Whop whop!

HEJ SVEJ LEVERPASTEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu