En helt vanlig Fredag

Bara för att det är fredag och jag är hur trött som helst så stannar jag hemma ikväll och myser. Nu är det ju äntligen snö! Som jag har saknat den i en hel vecka... Var lite osäker om jag skulle klara mig ett år utan den!
Okej nej nu ljög jag, det är fult att ljuga, förlåt. Jag har hört härliga rykten om 15+ på Måndag! Dags att ta fram shortsen! Nästan. Idag har jag vart gelt galen tappade allt jag höll i. Mobilen gick i två delar och David rådde mig att tejpa... Eltejp fixar allt, "det som inte går att laga med eltejp är trasigt" löd min käre brors visdomsord idag. Jag var uppe i pingishallen förut för att träna till match imorgon med Elin och Ebba. Det första vi ser är en kille (14) pratar för sig själv: vad gör de här? Ja det undrade vi med när vi kommer in i hallen alla bord var borta. Helt puts väck. Skulle så gärna velat se våra miner men reaktionerna var: Elin kastar sig fram med mobilen; jag måste ta kort! Ebba; Kom vi går innan någon kommer! Fort! Jag: faller ihop och gapflabbar. Så det slutar med att vi går ner till stan och prövar kepsar på
inter sport. Vi gick in på Lindex och blev bortjagade av en sur tant som jobbade där.

Lyckad dag!

Kommentarer
Postat av: Denise

'Vi gick in på Lindex och blev bortjagade av en sur tant som jobbade där.' Hahaha!!!! tror jag precis dog lite av skratt xD vad har ni nu gjort ? xD

2012-03-17 @ 12:34:16
URL: http://secondsoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu