Inte min dag

Idag har vart en sån där dag som bara kan gå och dunsta. Jag har tappat allt jag har hållt i, spillt, skurit mig, bränt mig två gånger på samma lock, snubblat mitt i korridoren, kastat suddigum på oskyldigt folk, blivit bestulen på min mobil igen och tjuven har skickat sjuka sms till personer jag inte vill ha något att göra med, tappat mobilen typ 12 gånger så den dör lite då och då (vet inte om jag är redo för en iphone?) och jag har inte kunnat koncentrera mig på något mina vänner har pratat om. Härligt!

Have a nice day!
Because I won't!



Vart tog sommaren vägen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu