"Yey Monday"


Mohahaah det rimmade ju nästan!

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt fick bara en sån där fjång att jag ville blogga lite, så vad gör man? Får väl ta och berätta om min dag- det har vart en crazy sådan.
Startade med att jag inte kollade på klockan imorse så jag hamnade i skolan klockan 07.30 ( hur gick det till?)sen innan vår "hyperroliga" franska så satt jag och storlipa (samtidigt som jag gapflabba) åt en liten sjua som skällde ut folk för att hon skulle köpa en ny mobil (...). På so:n blev min mobil stulen av mina kära Sebastian och David som smsade lite härliga meddelanden till randomfolk. No vet jag inte riktigt vad som hände, kanske råkade slumra till där vid den spännande filmen om atomkärnor och värmepumpar. Matte var ju självklart superkul med den härliga Johanna som har lärt sig att man kan skriva så fina meddelanden till varandra på miniräknaren om man vänder på den bl.a: 531808. Firar sista lektionen med lite Orange County. Hemma gjorde jag lite mattetal duktig som jag var. Sedan ut och sprang en runda eller två. När jag skulle gå in så öppnas dörren och Elias och Victor kommer ut och tyckte att jag skulle hänga med dem också på en lite springtur- men nej de fick klara sig utan mej. Haha det var ju en lyckad dag och nu är jag sådär lagompigg och vet inte riktigt vad jag skriver så ursäkta för det då.
Jag ska nog ta och läsa lite fysik nu innan jag somnar eller kanske Harry Potter...

Kramisar på er alla

Love my Swenska <3





Bilden bjuder jag på alldeles gratis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu