-.-

"Jag ska inte logga in på datan förrän jag har pluggat till svenskaprovet" I said.

Well, that went well...


Idag har jag varit på besök i Skara på ett gymnasium. Jag är lite halvkär tror jag. Nu har jag iallafall bestämt mig för att det är där jag ska gå. Tills vidare... Jag hade ju inget direkt flyt kan jag väl påstå. Vi var klara vid 12.30. Happ *vandrar iväg till busshållplatsen* nästa buss går 16.05. *yey* självklart gick Myntas buss till skövde typ direkt, så jag tänkte att jag hänger väl på där då. Men nej det gick inte, busskortet paja och chauffören var ilsken så jag fick stiga av. Mynta hade gått på mycket tidigare så hon fattade ju inget förrän det var försent. 
Så då stod jag där. Happ.. inga pengar på mobilen och inte en själ i sikte.
Men till slut fick pappa tag på mig och så fick jag tjuvåka med en snäll bussis in till centralen och byta där till en annan buss. Hem kom jag! *high five* på den! 
 
nästan lyckad dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu