Bitch please

denna vecka har varit galen, denna helgen har varit galen, denna dag har varit helt galen. Är jag galen?!

I torsdag åkte jag till huvudstaden alldeles själv, som tur var stod mamma väntandes på stationen. Där har jag shoppat loss och haft det helt awesome. Kom hem igårkväll och drog direkt ut på nya äventyr. Idag vaknade jag av att alarmklockan på mobilen ringde, fast det var visst inte alarmet utan en livs levande människa. Jag tittade på klockan som visade 14.19 hehe ja, jag tog väl lite sovmorgon då... fick snabbt upp och duscha och äta frukost. Sedan bar det av till skövde med de bästa och titta på biofilmen: The Avengers. Hulken, Iron man, Captain America and Thor. Thor, guden från asgård. Vilken gud sen! Mynta länka en bild förut, hehe jag ska nu inte skryta med mitt skrivbordsunderlägg... Efter bion gick vi till parken och flumma runt lite lagom, kastade milkshake på träd och själv blev jag kittelattackerad (stavning?!). Dagen har vart hel-lyckad och nu tror jag att jag är trött eller det verkar så på min stavning iallafall, skulle skriva google resultatet blev goolihe. 
Nu får ni också ha överseende med mitt inlägg för jag har ingen aning om vad jag babblat på om. 
Nu ska jag dreggla lite mer på Thor 
Godnatt på er alla <3


Nästan lika biff är jag väl allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu