Frukost à la Erika

Idag är det söndagen den 27 maj och det är även Mors dag!
Det enda jag har gjort idag är väl att leka Einstein, mattetal över hela köksbordet här hemma. Men jag blev faktiskt lite halvt kidnappad förut och fick hänga med upp till sommarhemmet och äta lunch med mamsen som tur var. Annars kanske jag hade blivit på tok för smart.
Jag satt och diskuterade med Mynta i skolan att kameror har det ju för jäkla bra. Det kan bara börja blinkaminnet fullt så låter man de vara ifred. Skulle vara rätt gött ändå att bara behöva säga det och sedan ta cykeln hem på sturt.
Nej nu måste jag tillbaka till matteboken.
Ha det!
Dear Math.
I am sick and tired of finding your "X" and I don't know "Y" she left.
Just accept the fact that she is gone.
Move on Dude!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu