Happy mother's day

Idag har jag pluggat massa, solat massa, bränt mig massa och ätit massa tårta - helt vanlig söndag!

Ska också säga att det nog inte blir mycket uppdatering från mig denna veckan, för jag har hur mycket som helst i skolan, 2 redovisningar, 2 prov och en teknikuppsatsinlämning (långt ord det där), också spexfoto på det! Orkar inte.. Men det är typ det sista innan sommarlovet nu, så jag ska fokusera extra mycket på det nu och hoppas det blir prima ballerina!


Passar på att önska grattis till alla mammor på mors dag idag också!

Grattis mammsen, du är bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu