hejsan hoppsan i galoschen!

Här kommer ett inlägg från en trött Erika.

Idag befann jag mej på stationen 08.30(!) för att åka till storstaden Göteborg,  med några vänner.
Finns väl inte så mycket mer att säga än att
1: jag är pank
2: jag har nu inga abs på handen längre utan de har blivit utbytta mot en mörk fläck(vi var på Åhléns, jag testade en b.u.s och Denise sade att jag skulle ta en rejäl klick så att man skulle se någon skillnad, well jag får börja gå med vantar 24/7 nu.
3: vi var ute på trottoaren och såg lite lagom vilse ut och då kommer en pensioner(jävel) med gasen i botten på rolatorn och gormar: UR VÄGEN! med sådan där göteborgare dialekt.
+PLUS+ att jag har fixat avslutningsklänning! "yey"
*******************************************************************
Tåget hem gick 18.02 så hela resan och vistelsen i Göteborg blev mellan 08.50-19.09. Tja det blir väl ungefär 10 timmar av ren penga-spendering. Vi var klara 3 timmar innan tåget hem gick och då är det allt bra med "espresso house" och en kortlek.
En glad Filippa i bakgrunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu