Hey there!

Idag har det inte varit en själ i vår skola. Men ändå har jag jobbat som bara den. Det är en sådan där grej vår skola gör, vi ska jobba en dag och samla in flera tusen miljoner till en skola i Kenya, jag fick ihop 150...
Imorgon blir det skola igen dock. Fast nej, jag och Mynta ska hälsa på ett gymnasium i Skara imorgon så det var ju synd för alla forever alone:are. Eller något..
Igår var jag sådär bra och tänkte slänga ihop en smootihe (varför säger man "slänga ihop" egentligen?! klart man inte står 7 meter från skålen och kastar bär och filpaket över hela köket?) och blev lite smått sugen på att fotografera mitt mästerverk. Så i med sugrör, hämta kameran, ut i gräset och solskenet. Gu' så vackert! *knäpper på kameran*: BYT BATTERI. YEEEES!  Så det här blev resultatet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu