ja, jag saknar min systemkamera

Idag har jag sprungit runt som en annan galning eftersom det var orientering med skolan. Det gick väl hyfsat och avslutade dagen på berget med att bli i knuffad i panka- freezing!

Satt nyss ute på trappan i bikini och skaffade lite fler fräknar tittandes på Vänner (skrällen) och drack smoothie. Jag är nog en smoothoholic! Dricker varje dag nu för tiden! Kanske borde gå med i någon AA-grupp fast AS istället då. Tankarna far iväg lite här, tänk när man ska presentera sig för gruppen typ: Hi, I'm Erika and I'm an as.. 
Okej min humor lite där, det stavas ju ens inte as men man gör säkert ett :S så det blir ju nästan ass. Shit va jag tjötar på!
Allt jag skulle säga var I LOVE SUMMERTIME!
Bara jag som är en sådan person som tycker det är jättekul när man kan se kameramannen som plåtar i
solglasögonen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu