Okey let's make it official

I do suck in studying.

Vaknade idag från den sjukaste drömmen på länge. Min mor var Sveriges nya kung som skulle köra limousin och det var hon tvungen på att öva till flera gånger upp och ner för berget medan allmänheten tittade på. Sedan hade hon skrämt iväg vår katt nerför en klippa...
Sedan kastade jag i mig lite frukost (fast egentligen åt jag med sked, har väl inte tid och sitta där och försöka pricka munnen med flingor?) och cyklade iväg till stan med Elin för att shoppa loss på morsdagpresent och saker till spexfotot.

Klassbollen var det också, på dotorp. Dit cyklade vi (man måste ju vara lite social liksom) och väl hemma har  jag brinnande axlar och ser lite halvt ut som en polkagris.
*High-five broes!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu