Så snurra min jord igen

Gaah, slänger snart ut datorn genom fönstret! Hade tänkt att kolla på lite missade tv-program på Kanal5 play och TV3 play, men det bara hänger sig och laggar och allt sånt dära.. Till slut gav jag upp och tänkte att jag kunde lyssna på musik istället (what to do liksom?) men det är preciiis samma sak där, lyssnar i 5 sekunder, laddar i 70 år and so on. Me don't like!


Ungefär såhär ser jag nog ut just nu:


Men såhär känner jag mig egentligen:



Får väl försöka komma på något annat att göra, vad gjorde man när datorn inte fanns? Minns inte riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu