Shame on you Gustaf Fröding

jag har sådär megakul just nu. Sitter och "studerar" om August Strindberg och Vilhelm Mober och alla dem till provet imorgon. Fast egentligen sitter jag på fejjan och diskuterar sommarlovet och tjuvlyssnat.se med underbara Denise. Jag fattar inte hur de som är födda på 1800-talet kan ha rätt till att jag ska sitta här 200 år senare och plugga in deras konstiga liv istället för att ha ett eget! De borde skämmas!
Bara för att jag har så kul och för att jag fortfarande inte hittat laddaren till systemkameran så har jag suttit vid paint och gjort självporträtt av hur jag ser ut i skolbänken och egentligen hela tiden.
jag sitter alltid så långt ut det går på stolskanten och kan absolut inte sitta normalt rak i ryggen, jag brukar skälla ut mig själv för det och sätter mig lika fint som alla andra i klassen men det ser likadant ut 2 minuter senare..
Får typ börja träna ryggen på nått suveränt sätt: Sitt på en stol 30 min! sporten är som gjord för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu