Tjenare kexet står du här och smular?

Nej jag håller faktiskt på och våfflar håret! Eller ja, jag våfflade* kan ju inte fixa håret samtidigt som jag skriver på bloggen. Sådana skills har jag tyvärr inte.
Jag försökte mig på mina skills där ett tag att ta kort samtidigt som jag hade locktången i högsta hugg, så bilden blev lite halvknasig.
Jag är på tok för dålig på att sova! Vilket I-landsproblem! Nej men seriöst jag sov jättelänge idag igen och på vanliga skoldagar sover jag typ inget. Då vet ni det alla ni undrande ute i universum.
Nu ska jag borsta tänderna och mysa till det med ett avsnitt Vänner i sängen.
Godnatt!
Kom precis på igen att det bara är 2 skoldagar nästa vecka! TVÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu