Tonight, we are young

Dåligt med uppdatering från mig, sorry bro's! Ska bikta mig eller något.
Har iallafall varit så sjukt stressad det sista, känns som jag har haft så himla mycket att göra precis hela tiden och har knappt sovit något känns det som! (kan vara för att jag gick och la mig 5:30 på morgonen i söndags, sov typ 3 timmar och har bara lagt mig senare och senare efter det på grund av plugg, och har därför inte hunnit sova ikapp det).
Hade också svenskaprov idag i litteraturhistoria, hur kul låter det ens? Det gick iallafall såhääääääär dåligt, usch.. Men nu har jag ingenting att plugga till, det är fredag imorgon och jag har fullt upp hela helgen, prima skinka!

Nu ska jag sova, första gången på länge som jag kan lägga mig utan att ha massa plugg att komma ihåg i huvudet, guten nacht!


Bild på söta Dante Vincent Karlsson (hur tufft namn?!) från hans välkomstfest förra helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu